Haber

Çözümün adresi Bayraklı Belediyesi 8 ayda 14 bin 500 talep sonuçlandı

Vatandaşlara daha hızlı ve aktif hizmet verebilmek, talep ve tekliflerin daha hızlı analiz edilebilmesi için tek numara üzerinden hizmet veren Davet Merkezi ve Whatsapp İletişim Limiti ile çalışmalarını sürdüren Bayraklı Belediyesi, gelen 15 bin 500 talebi değerlendirdi. son 8 ayda vatandaşlar ve bunların 14.500’ünü analiz etti. Veterinerlikten sosyal yardıma, sağlıktan park bahçe işlerine kadar her alanda hizmet veren belediyenin çalışmaları ilçe sakinlerinde memnuniyet yarattı. Önder Serdar Sandal, “Tüm mahallelerimizde ihtiyaç duyulan alanlarda çalışmalarımıza devam ediyoruz. Hızlı, güvenilir, adil ve eşit hizmet anlayışıyla vatandaşlarımıza hizmet üretiyoruz.

HIZLI SONUÇ

Kalite odaklı hizmet anlayışını teknolojik yeniliklerle desteklemek ve vatandaşlardan gelen talep ve tekliflerin daha hızlı analiz edilmesini sağlamak amacıyla Davet Merkezi ve Whatsapp İletişim Hattını tek numara altında birleştiren Bayraklı Belediyesi, telefonla faaliyetlerini sürdürüyor. numara 0232 477 20 00. Vatandaşlar bu numarayı arayarak ya da WhatsApp’tan yazarak fotoğraf veya görsel göndererek sorunlarına çözüm bulabilirler. Vatandaşların gönderdiği bildirimler ve gelen davetler anında ilgili müdürlüklere iletilmekte ve analizler kısa sürede vatandaşlara ulaştırılmaktadır. Bayraklı Belediyesi ile İzmir Büyükşehir Belediyesi Vatandaş İrtibat Merkezi (HİM) arasında sağlanan entegrasyon doğrultusunda gelen talepler için ortak analizler üretilirken, Büyükşehir’i ilgilendiren konular da sistem üzerinden ilgili birimlere aktarılıyor.

8 ayda 15 bin 500 talep

Vatandaşların sorunlarına çözüm üretmek amacıyla gelen mesajları anlık olarak birimlere aktaran gruplara, son 8 ayda 15 bin 500 talep, şikayet ve teklif geldi. Bunlardan 14 bin 500 adedi sonuçlandırılırken, 2 bin 660 adedinin işlemleri devam ediyor. Başta Veteriner İşleri, Sosyal Yardım İşleri, Fen İşleri, Sağlık, Polis, Park ve Bahçeler Müdürlükleri gibi birimler olmak üzere tüm talepleri tek tek ödeyen ekipler, taleplerin yüzde 93’ünü sonuçlandırdı.

EŞİT VE ADİL HİZMET

Bayraklı Belediye Başkanı Serdar Sandal, “Teknolojik yeniliklerle vatandaşlarımıza daha hızlı ulaşmak, sorun ve taleplerini hızlı bir şekilde çözmek için hizmetler üretiyoruz. Belediyemize gönderilen mesajlar doğrudan ilgili birimlerdeki yetkili arkadaşlarımıza iletilmekte ve hızlı bir şekilde cevaplanmakta ve sorunlar en kısa sürede çözüme kavuşturulmaktadır. Bayrak bizim. Halkımız için en iyisini ve en doğrusunu yapmaya devam edeceğiz” dedi.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu